Vinnere av konkurransen

Da har jeg endelig fått somlet meg til å trekke ut tre vinnere fra bloggbursdagskonkurransen min. Jeg har også trukket ut vinneren av bok etter lesesirkelen i mai. For å begynne med det siste først. Vinneren av en valgfri lesesirkelbok ble Astrid Terese! Gratulerer! Bare send meg en mail med adressen din og hvilken av de neste lesesirkelbøkene du ønsker deg, så bestiller jeg.

De tre vinnerne av hver sin bokpakke ble…

  1. Karin
  2. Gro
  3. Marianne

Hurra! Send meg adressene deres på mail, så sender jeg bøkene neste uke. I mellomtiden snoker jeg rundt i bloggarkivene deres for å finne ut hvem som har lest hva og hvem som kan tenkes å like hva. Forhåpentligvis blir dere fornøyd med pakken; jeg skal gjøre mitt aller beste for å finne riktige bøker til riktig leser.

Takk til alle som deltok, og gratulerer så mye til vinnerne!

16 thoughts on “Vinnere av konkurransen”

  1. Jeg vant!! Så gøy!!! For en lykke, dette er andre gangen denne uka, og jeg føler at jeg er inne i en stim nå – virkelig gøy🙂

    Vi skal jo møtes på tirsdag, så har du det klart til da, så sparer du porto også, hvis ikke så gir jeg deg gladelig adressen min da🙂

    1. Gratulerer, Gro!! Jeg håper jeg finner noe du kan like:-) Men jeg kikket gjennom bloggarkivet ditt idag og du leser jo VELDIG mye spennende. Skjønner ikke hvordan jeg kan ha unngått å legge merke til det før… Kjempegod idé å ta det med på tirsdag, så da gjør jeg det. Mulighetene for å gjøre et dårlig førsteinntrykk blir vel dessuten minimalt når jeg dukker opp med en pose full av bøker til deg, hehe.

      1. Takk, så hyggelig en kommentar🙂 Men Line, ikke vær bekymret for førsteinntrykket, når du er en elsker bøker og er en GP-nerd så er det ingen fare, da har du gjort et godt førsteinntrykk allerede🙂

Legg igjen en kommentar

