Marsvinner i lesesirkelen

Victor Hugos Ringeren i Notre Dame er nok den vanskeligste boken vi har lest i lesesirkelen så langt, for kun fire bloggere har rukket å blogge om boken. Alle har lest forskjellige utgaver, og det er kanskje noe av grunnen til at responsen var blandet. Lenker til innleggene finner du som vanlig under arkfanen øverst på bloggen.

Jeg har trukket ut en vinner blant de fire som hadde skrevet om boken innen i dag tidlig. Premien er en av de neste bøkene i lesesirkelen.

Vinneren er trukket ved hjelp av random.org, og det ble…

Migrating Coconuts!

Gratulerer så mye! Hvilken premie du får, avhenger av hvilke lesesirkelbøker du har/har lest allerede. Send meg en epost med adressen din til linesbibliotek@gmail.com, så finner vi ut av det.

En stor takk til dere som var med i lesesirkelen i mars! For de av dere som ikke rakk å lese ferdig boken tidsnok til å blogge om den på søndag: Dere kan fortsatt kvalifisere til premie ved årets slutt dersom dere blogger om boken senere i år og legger igjen lenke på lesesirkelsiden da. Jeg håper uansett at dere er med i april også. Da skal vi lese en kriminalroman fra 1800-tallet, Wilkie Collins’ The Moonstone. Ha en fortsatt fin tirsdag!

5 thoughts on “Marsvinner i lesesirkelen”

  1. Gratulera til Ann Helen! Boka mi blir og ferdig, men det tar sin tid. Eg har ikkje heilt bestemt meg om Wilkie Collins blir lest i april, men det kjem eg nærmare tilbake om. Plutselig har eg lest den😉

Legg igjen en kommentar

