Lyst på påskekrim?

Jeg var litt ivrig da jeg bestilte leseeksemplar av Birger Baugs nye roman Død sjel, og endte opp med å få tilsendt to leseeksemplarer istedenfor ett. Derfor avtalte jeg med Aschehoug at jeg kunne gi bort det ene på bloggen. Jeg trekker ut en vinner førstkommende onsdag kveld, som får boken tilsendt før påske. Det eneste du trenger å gjøre for å være med i trekning om boken er å legge igjen mailadressen din i kommentarfeltet og si hvilken bok du gleder deg mest til å lese i påskeferien. Alle kan delta, blogg eller ikke. Jeg har tidligere skrevet om Birger Baugs to første kriminalromaner, Straff og Paradis tapt på bloggen. Trykk på tittelen for å komme til innlegget. Død sjel er tredje bok om etterforsker Halvor Heming.

«Et bestialsk drap i landets mest eksklusive designerbutikk er bare starten på noe langt større, langt verre og langt blodigere. Verken PST, E-tjenesten eller politiet er i stand til å komme opp med en teori om hva som skjer eller hvorfor. Aksjonistene og deres sak er bare en svevende tåke som truer med å ramme handelsstanden og legge sentrumsgatene øde.

Død sjel tar deg fra de mest urbane strøk til snø- og lyngkledde vidder under ulvens herredømme. Fienden synes å være overalt og ingen steder – men kanskje mest av alt i menneskenes egne hoder. Og hva skjer egentlig når angriperne viser seg å ha et mål svært mange – også politifolk – sympatiserer med?»

Lykke til!

6 thoughts on “Lyst på påskekrim?”

  1. For en fin påskegave🙂 Jeg har store planer om å lese Englemakersken av Camilla Läckberg i påsken, og siden jeg tror at Läckberg har funnet tilbake til det gamle og gode, så gleder jeg meg veldig til å lese den.

    Mailadressen min er: siljeblomst@gmail.com

    God helg, Line!

  2. Så bra du var ivrig:) Hadde planer om å lese noen av Agathas bøker og kanskje noen av Johan Theorins, men har endt opp med å skulle lese noen av John Harts bøker istede i påsken:) Gleder meg veldig til å kaste meg over dem. Ha en fin lørdag!:)

    Mailadressa: isabelladanielsen@yahoo.no

  3. Jeg skal prøve meg på min 2. Christie-bok i min lesekarriere. Egentlig skammelig at jeg ikke har lest flere av henne, så glad som jeg tross alt er i krim.🙂

Legg igjen en kommentar

