Februarvinner i lesesirkelen

Pr i dag har ti bloggere skrevet om andre bok i lesesirkelen for 2012, Stella Gibbons’ Cold Comfort Farm. Også denne gangen falt boken i smak hos de fleste deltakerne, og det må man kunne si er et foreløpig smigrende resultat for britisk litteratur. Lenker til innleggene finner du her, under omtalen av boken.

Jeg deler ut bokpremie til en av deltakerne som blogget om boken på bloggdato, og premien er en av de neste bøkene i lesesirkelen.

Jeg har trukket vinneren ved hjelp av random.org, og det ble…

Moshonista!

Gratulerer så mye! Hvilken premie du får, avhenger av hvilke lesesirkelbøker du har/har lest allerede. Send meg en epost med adressen din til linesbibliotek@gmail.com, så finner vi ut av det.

En stor takk til alle dere som var med i lesesirkelen i februar! Jeg håper dere er med i mars også. Da skal vi lese en fransk klassiker, Victor Hugos Ringeren i Notre Dame. Ha en fortsatt fin tirsdag!

3 thoughts on “Februarvinner i lesesirkelen”

  1. Juhuuu, fra dypet av min sjel, for jeg vinner aldri.
    (håper ikke dette nå betyr at kjærlighetslivet går nedenom?)

    Sender en mail når jeg grådig har samufart sirkellista.
    – og så en gang til
    Juhuuu.

    (nå skal jeg gå å krangle i det andre kommentarfeltet)

    1. Gratulerer! Det betyr dessverre at kjærlighetshellet ditt snur, men da får du i det minste en middels til god bok å trøste deg med. Send mail du, så skal jeg se hva du krangler om i mellomtiden.

Legg igjen en kommentar

