Januarvinner i lesesirkelen

Første bok i lesesirkelen for 2012 er nå lest ferdig av de fleste deltakerne bortsett fra meg selv, og responsen må sies å ha vært i overveiende god favør for Charles Dickens Store forventninger. Lenker til omtaler finner du her, i kommentarfeltet. Jeg har lovet å dele ut bokpremie til en av deltakerne som blogget om boken på bloggdato. Anja fullførte i natt og Ingalill i ettermiddag. Det er nært nok og dedikert nok til å være med i trekningen om premie.

Jeg har trukket vinneren ved hjelp av random.org, og det ble…

Gråbekka’s bokblogg!

Gratulerer så mye! Du vinner en av de neste lesesirkelbøkene i premie. Hvilke av dem det blir, avhenger av hvilke du har/har lest allerede. Send meg en epost med adressen din til linesbibliotek@gmail.com, så avtaler vi nærmere.

En stor takk til alle dere som var med i lesesirkelen i januar! Jeg håper dere er med i februar også. Ha en fortsatt fin mandag!

7 thoughts on “Januarvinner i lesesirkelen”

  1. Takk! Så spennende, ble superglad når jeg åpnet bloggen min og så det var meg som hadde vunnet:) Bedre premie kan man jo ikke få heller:) Skal sende mail Line:)

Legg igjen en kommentar

