Jeg har fått en award!

Anita fra Anitas blogg har gitt meg en kjempefin award. Tusen takk, Anita! Jeg har fulgt bloggen hennes helt siden jeg begynte å blogge, og synes det er stor stas å få en award fra en så flink medblogger.

Med awarden følger som alltid instrukser, jeg har tatt meg den frihet å oversette fra svensk: 1. Klistre inn awarden på min blogg. 2. Takke personene som ga meg awarden og lenke til bloggerne. 3. Velge ut fem personer som jeg vil gi awarden til. 4. Stole på at mine følgere sprer kjærligheten til andre bloggere. 

Jeg gir awarden videre til disse bloggerne:

  1. Moshonista
  2. Bokelskerinnen
  3. Siljes skriblerier
  4. Betraktninger
  5. Beate blogger om bøker

10 thoughts on “Jeg har fått en award!”

  1. Har du også sett at du skriver den tredje-beste bokbloggen i Norge? Jeg har enda ikke skjønt hvem de er og hvorfor de lager slike rankinger, men Cision har ranket oss. Heder og ære til deg =D (selv om jeg egentlig syns du hadde fortjent førsteplassen på grunn av dine grundige omtaler og ditt fantastiske ordforråd). Men jeg tviler vel egentlig på at slike ting får være med på kriteriumslisten. Uansett syns jeg du burde feire. Med kake.

    1. Wow!! For en fantastisk bokbloggdag!! Da er det flaks at jeg nettopp har vært ute og spist kake, selv om jeg ikke ante at jeg hadde noe å feire. Jeg skjønner heller ikke hva dette er, men det er jo kjempegøy at noen utenfor miljøet ser hva vi gjør. Og tusen takk for hyggelige ord, jeg er overlykkelig over tredjeplass. Siden jeg ikke er idrettsmenneske, har jeg aldri tatt bronse i noe før;-D Gratulerer så mye til deg også! Vi er sannelig noen flinke jenter. Nå håper jeg bare at ikke prestasjonsangsten tar helt overhånd, hehe.

Legg igjen en kommentar

