Vinneren er…

Ida Sagberg/ziarah sier:! Gratulerer!!

Alle deltakere gjettet riktig på at sitatet er hentet fra Jane Austens roman Stolthet og fordom. Ida gikk av med seieren i loddtrekningen som jeg i valgredelighetens navn overlot til min kjære mor

Premien er en valgfri pocketbok. Legg igjen en kommentar om hvilken bok du ønsker deg, Ida, og hvilken adresse den skal sendes til. Kommentaren blir ikke synlig for noen andre, og slettes etter at jeg har notert meg bokønske og adresse.

Takk for alle svar, og fortsatt god lesekveld, folkens!

5 thoughts on “Vinneren er…”

  1. Hurra, jeg vant! Ble litt usikker her, valgfri pocketbok av … alle pocketbøker? :O Eller har vi en premiepott av noe slag jeg velger fra?

  2. Neida, ingen pott, det er den som arrangerer konkurransen som ordner premie! Derfor kan du fritt velge en pocketbok av alle pocketbøker, og så kjøper jeg:-)

    Bare tenk så lenge du vil, og send meg en mail med boktittel og adresse når du har bestemt deg. Mailadressen er linesbibliotek [at] gmail.com.

Legg igjen en kommentar

